środa, 23 stycznia 2013

NAJBARDZIEJ DEBEŚCIARSKI TORCIK 2012

Zgodnie z obietnicą ogłaszam konkurs !!!
 
Waszym zadaniem jest wybrać najfajniejszy tort wykonany przeze mnie w 2012 roku.
Wśród osób, które zagłosują na tort, który zdobędzie największąilość głosów zostanie wylosowana nagroda!
 
Nagrodą jest wykonany przeze mnie na specjalne życzenie mały tort (około 1 kg).
W pierwotnym zamiarze chciałam zaprosić zwycięzcę do siebie na kawęi tego torcika, ale w związku z tym że może to ograniczyć ilośćosób biorących udział w konkursie, to wprowadzam możliwośćewentualnej wysyłki tortu (tylko na terenie Polski), ale tylko w przypadku gdy dana osoba, nie będzie mogła przyjechać do mnie na kawę ;-)
Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie:
  1.        Polubić profil SŁODKIEGO BIZNESU na FB.
  2.     Udostępnić informację o konkursie na swojej tablicy.
  3.     W komentarzu napisać który tort (tylko jeden!)z nominowanych, Waszym zdaniem zasługuje na miano NAJBARDZIEJ DEBEŚCIARSKIEGO TORCIKU 2012.
Konkurs trwa do 31.01.2013 r.
Zwycięzca zostanie wylosowany przez moją małą siostrzyczkę Oleńkę:-)
Ogłoszenie wyników 2 lutego :-)
Poniżej nominowane torty:
  1.        ŚWIĄTECZNY TORT Z PIZZĄ http://slodkibiznes.blogspot.com/2012/12/swiateczny-tort.html
  2.  
  3.  
  4.        TORT BIEDRONKI I PSZCZÓŁKI http://slodkibiznes.blogspot.com/2012/11/biedronki-pszczoki.html
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9.  
  10.  
 
     
     
 

4 komentarze:

  1. a ja mogę zagłosować? nic nie ma w regulaminie że rodzina nie może :P

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagłosować mozesz, ale i tak na diecie jestescie wiec torta nie dostaniecie:P

      Usuń
  2. Ten jest The Best - i nie tylko na 2012 Rok, jak dla mnie ponadczasowy;)

    TORT HALLOWEENOWY KOCIOŁEK http://slodkibiznes.blogspot.com/2012/11/halloweenowy-kocioek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie numer 1 to tort - ŚWIĄTECZNY TORT Z PIZZĄ - absolutnie boski renifer z siedzącym na nim Mikołajem. Cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń