niedziela, 13 stycznia 2013

Piłkarski

Agnieszka razem z Danielem obchodzili niedawno swoją już 13stąrocznicę ślubu i to właśnie z tej okazji Aga poprosiła mnie o zrobienie dla męża piłkarskiego tortu o jego ulubionym czekoladowym smaku (oczywiście mocno nasączonym ;-) ). Inspiracji w tym temacie w internecie nie brakuje!! Mi się ostatnio podobał torcik zrobiony przez koleżankę - Kingę z Zielonej Góry, którą poznałam przez profil mojego blogu na FB. Muszę Wam powiedzieć, że Kinga piecze bardzo śliczne torciki i widać, że wsadza w nie całe swoje serce no i poświęca im dużo czasu. Kinga jest właśnie w trakcie zakładanie swojej pracowni tortów artystycznych TORCIK i życzę jej powodzenia! Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli podziwiać i zamawiaćjej wypieki na tej stronce: http://torcik.net/
 


2 komentarze:

  1. w jaki sposób można zrobić taką "trawę"?

    pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trawajest zrobiona z kremu maślanego, trzeba miec tylko odpowiednia tylke, taka jak ta:
      http://3.bp.blogspot.com/-ruaDR6sOHQM/TZlIPQo8-sI/AAAAAAAABpA/sAjjkMQhowI/s1600/wilton233.jpg

      Usuń