niedziela, 28 kwietnia 2013

mój pierwszy tort weselny

 
13 kwietnia ślub brali nie tylko Marta z Rafałem, ale także Kinga z Marcinem, którzy poprosili mnie o tort na tą szczególną okazję.Powiem szczerze, że stresa miałam! Nie dość, że był to mój pierwszy tort ślubny, to jeszcze pierwszy tort trzypiętrowy! Kinga z Marcinem przesłali mi linka jak by chcieli żeby ich torcik wyglądał (http://delicje.com.pl/index.php?go=torty#weselne), ustaliliśmy smaki i trzeba było zabrać się do pracy… Był tylko problem – nie miałam stelaży, a bez tego ten kolos by się nie utrzymał! NA szczęście mój Mariusz mnie poratował i stworzył specjalnie dla mnie super stelaże ze stali nierdzewnej (pięknie dziękuję jeszcze raz :-*)
 
Poniżej efekt mojej pracy :-) równe 8kg słodkości!
P.S. Kinga i Marcin jeszcze raz wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!
 
 
 
 

4 komentarze: