wtorek, 22 października 2013

Torty na zlot jachtów z duszą - PRÓCHNO I RDZA

Od 10 do 13 października miał miejsce zlot jachtów PRÓCHNO I RDZA organizowany przez Sekstant. Co roku uczestniczy w nim Agnieszka, dla której robiłam już kilka tortów oraz ciasteczka weselne. W tym roku Agnieszka poprosiła mnie o przygotowanie aż pięciu torcików! Oczywiście nie mogłam odmówić. Zawieźliśmy torty razem z Paulina i przyjaciółmi no i musze pochwalić się, że pierwszy raz w życiu była na żaglówce! (mimo, że mieszkam całe życie nad morzem :P he he) . Dodatkowo dostałam od Agi pamiątkową koszulkę zlotu i jeszcze biżuterię z różnymi słodkościami. (bardzo dziękuje Aga) a następnie udaliśmy się na imprezę do gdańskiej tawerny Zejman :-)

To był bardzo miły wieczór – dziękuję Pani Kapitan! :-)

Tutaj możecie zobaczyć stronę zlotu: http://prochno-rdza.pl/




 A poniżej moje torty :-)



  Dla Agnieszki i Krzyśka





 Dla głównego organizatora zlotu – Maćka





 Dla Mateusza



 Dla Rysia




I dla Agaty

1 komentarz: