sobota, 4 stycznia 2014

WITAM W NOWYM ROKU!

Witam wszystkich w Nowym Roku :-)

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie grudzień był bardzo pracowity, mimo że prawie cały miesiąc miałam urlop. W związku z wieloma urodzinami i imieninami i oczywiście świętami, prawie nie wychodziłam z kuchni. Podsumowując, w grudniu  przygotowałam:
- 43 makowce z niezawodnego przepisu Pani Doroty z mojewypieki.com,
- 15 prostych ale pysznych pierników z powidłami śliwkowymi,  
- 20 różnych  tortów i torcików
- 7 serników
- około 340 ciasteczek
- ponad 300 pierniczków
- 20 paczuszek z ciasteczkami i pierniczkami lukrowanymi
- 34 piernikowe choinki
- i 17 babeczek z przepysznym kremem piernikowym
Ponadto były jakieś ciacha oraz kilkanaście buteleczek domowego syropu piernikowego :-)
Teraz trochę odpoczywam po tym maratonie a następnie zabieram się za realizację mojego marzenia i postanowienia noworocznego. Jak wszystko się uda to na pewno Wam o tym napiszę :-)
Tymczasem życzę Wam wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku 2014. Ponoć ma być szczęśliwy (2+0+1+4 = szczęśliwa 7), więc trzymam kciuki żeby tak było!
WSZYSTKIEGO SŁODKIEGO! ;-)












4 komentarze:

  1. Faktycznie - pracowity okres. Podziwiam i gratuluję wytrwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kumpel powiedział mi o tym blogu. Ciekawie ile osób wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opanuj sztukę oszczędzania, inwestuj świadomie. Wzmacniaj swoją pozycję finansową, budując zrównoważony portfel. Mądre decyzje dzisiaj, to bezpieczna przyszłość jutro. http://www.ikontabankowe.pl/

    OdpowiedzUsuń