czwartek, 31 października 2013

Post 3 w 1 czyli: tort i babeczki na halloween + konkurs TAKSÓWKĄ DO MARZEŃ + Liebster Blog Awards

Hmmm od czego by tu zacząć….

Może na początek o konkursie :-)
Już jakiś czas temu, znużona pracą instruktora kelnerów, zaczęłam rozglądać się za możliwością otwarcia swojej własnej cukierni artystycznej. Chciałabym móc w pełni poświęcić się robieniem słodkości w stylu angielskim, na co ostatnio coraz bardziej brakuje mi czasu. Paulina, przeszukując internet, natrafiła na konkurs Banku Millennium „TAKSÓWKĄ DO MARZEŃ” i namówiła mnie do nakręcenia filmiku. W końcu nic nie zaszkodzi wziąć udział, a może akurat jury spodoba się mój pomysł… Gdybym wygrała te 100 000 PLN to mogłabym wynająć lokal w jakimś super miejscu, wyposażyć go w najlepszy sprzęt i mam nadzieję, że starczyłoby jeszcze na jakieś kursy, dzięki którym mogłabym doszkolić swoje umiejętności…

W związku z czym, bardzo proszę wszystkich o głosowanie na mój filmik, na MÓJ SŁODKI BIZNES
głosować można codziennie do 14.11.2013r. Filmiki, które uzyskają co najmniej 500 głosów przechodzą do finału. O przyznaniu nagród decyduje jury.
Trzymajcie za mnie kciuki! :-)

Przy okazji kręcenia tego filmiku powstały poniższe babeczki oraz tort na HALLOWEEN :-)













Na koniec słów kilka o LIEBSTER BLOG AWARDS
Izabella z blogu Anatomia Życia nominowała mnie do tej nagrody. W związku z czym muszę odpowiedzieć na 11 jej pytań a następnie wymyśleć swoje 11 pytań do kolejnej 11 blogerów.

Na początek odpowiedzi:
  1.  Skąd pomysł na poprowadzenie bloga?
Zaczęłam kombinować z lukrem plastycznym. Słodkości przybywało, więc chciałam się z nimi jakoś podzielić.
  1. Jak widzisz swoją przyszłość w blogosferze?
W przyszłości bardziej niż blogerką chciałabym prowadzić swoją cukiernię artystyczną. Jak moje marzenie się spełni to na pewno zaproszę do siebie kulinarnych blogerów z Trójmiasta :-)
  1. Czym jest dla Ciebie zdrowy tryb życia i czy takowy prowadzisz? 
Zdrowy tryb życia jest dla mnie wyzwaniem! W pracy jako kelnerka podaję dania kuchni włoskiej (głównie pizza i makarony) a w domu piekę słodkości….jak widać jeśli chodzi o zdrowe odżywianie to leżę. Za to bardzo lubię jeździć na rowerze, a od piątku mam psa, z którym trzeba wychodzić na spacery.
  1. Gdzie szukasz inspiracji?
Oczywiście w internecie. Pierwszą moją inspiracją był program CAKE BOSS. Teraz gdy mam do przygotowania tort czy babeczki to bardzo często nad projektem myślimy wspólnie z siostrą.
  1. Jakie jest Wasze ulubione danie? ( mile widziane przepisy ) 
Tort czekoladowy, a przepis to moja słodka tajemnica ;)
  1. Gdzie najbardziej lubisz chodzić na spacery?
 Plaża w Rewie.
  1. Możesz zabrać ze sobą tylko trzy rzeczy na bezludną wyspę – jakie i dlaczego takie?
Lady - bo dopiero jest ze mną od soboty, chłopaka żeby nie było smutno i żeby zbudował szałas i czekoladę, bo bez tego nie mogę żyć.
  1. Z jakiego osiągnięcia jesteś najbardziej dumny?
W związku z tym, że jestem straaaaasznie spóźnialską osobą jestem dumna że ostatnio jak umówiłam się z siostrą to tym razem ja czekałam na nią!
  1. Jakie są Twoje wymarzone wakacje?
Wyjazd do Indii.
  1. Masz do wydania milion dolarów jeden dzień – co robisz?
Kupuję super lokal i super sprzęt i wszystko do cukierni a za resztę kupuję wycieczkę do Indii.
  1. Zaoferowano Ci wydanie książki – jaki był by jej tytuł i jaka treść?
MÓJ SŁODKI BIZNES – opowieść o mojej przygodzie z sugarcraftingiem ;-)

Uffff koniec. Teraz czas wytypować kolejne blogi i zadać im moje pytania :-)

Pytania:
  1.  Dlaczego założyłaś/eś bloga?
  2.  Czego nie lubisz w blogosferze i dlaczego?
  3.  Ulubiony deser?
  4.  Wymarzona podróż?
  5.  Potrawa którą najchętniej gotujesz?
  6.  Kto nauczył Cie gotować?
  7. Skąd wzięła się nazwa Twojego Bloga?
  8. Czego nigdy w życiu nie zjesz?
  9. Ulubiony pomocnik w kuchni?
  10. Znienawidzony smak dzieciństwa?
  11. Jakim smakiem określiłabyś (określiłbyś) swój charakter?     
No to teraz ja czekam na odpowiedzi

10 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w konkursie.
    Z takimi słodkimi doskonałościami szanse na pewno są ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosik oddany, trzymam mocno kciuki, bo wspaniale jest spełniać swoje marzenia. :)
    A słodkości przepiękne! :)
    Przy okazji dziękuję za nominowanie, bardzo mi miło. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! zmotywowałaś mnie tą nominacją do dodania wpisu i odpowiedzi na Twoje pytania. :) Także jak tylko znajdę chwilkę to na pewno odpowiem. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no :) Tym chłopakiem na bezludnej wyspie to mnie powaliłaś na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w konkursie (Y). Pozdrawiam Justyna A-M

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację. Odpowiedzi są już na blogu :)
    http://podrozeodkuchni.pl/2014/01/liebster-award-3-nominacje/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dobrego się dowiedziałem tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo z tego blogu się dowiedziałem . Ta wiedza bardzo mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Otwarcie sklepu monopolowego to krok w stronę własnego biznesu. Aby to zrobić, musisz przede wszystkim uzyskać odpowiednie zezwolenia i licencje. Skontaktuj się z lokalnymi organami regulacyjnymi, aby dowiedzieć się, jakie są wymagania i jakie dokumenty będą potrzebne. Po uzyskaniu wszystkich formalności, zastanów się nad wyborem odpowiedniej lokalizacji dla swojego sklepu monopolowego. Starannie dobrany asortyment i atrakcyjne promocje pomogą Ci przyciągnąć klientów i zbudować lojalność wobec Twojego sklepu. Otwarcie sklepu monopolowego to szansa na sukces w branży alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń